Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

The woman in black

Gårkvällen blev riktigt bra faktiskt, förutom att Lisa inte kunde vara med för hon inte mådde bra:( Men vi for först till hemmakväll sedan till kvantum och köpte gott. Möblerade om lite så att vi skulle kunna sitta nära varandra medans vi såg The woman in black. Hehe modiga tjejer..eller nå:( Men filmen var faktiskt rätt bra, brukar inte skrika i film men jag fick mer eller mindre panik i vissa tillfällen och då det blev läskigt försökte jag stänga mina ögon men dom tyckte väl att dom skulle vara mer öppna än vanligt just då..så jag satt och stirrade som ett miffo även fast jag inte ville..! For hem rätt tidigt, och då blev det sängen direkt.

Krigade mig upp ur sängen och tränade sedan 2 timmar. Ska snart hoppa in i duschen och göra mig klar lite. Får se vad kvällen bjuder på, hoppas på få vara med älsklingen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0