Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

sometimes you have to forget what you want to remember what you deserve

Alltså hur orkar ni klicka in på denna värdekassa blogg? Allvarligt? Det står samma sak i varje inlägg. Vad är det ni finner intressant med det? Kanske skulle ta och lägga ner detta med bloggande?

Var duktig och gick broarna runt igår då jag egentligen bara sa att jag skulle gå runt kvarteret-.- Och idag vart det hårdträning! Känns skönt:) Annars har det inte hänt så mycket idag. Och imorgon sitter jag och Julia i cafeterian och säljer vårat gudomliga fika;) Hoppas det går bra iaf:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kan berätta varför jag läser din blogg!

för jag tycker du är en väldigt stark människa, Och du kämpar på och har fortfarande huvudet högt.

Ens värsta fiende är oftast en själv, Man måste bara tro på sig själv:)

Som sagt, Jag älskar din blogg..Skulle bli ledsen om du la ner den!

Och jag vet att jag är anonym, Men jag är en snäll anonym:)

Kram

2012-03-20 @ 11:25:12
Postat av: Linnea

sv: ihih tack :D!

2012-03-20 @ 12:37:25
URL: http://bloggendettalasom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0