Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Kläder

Jag satt i mitt rum och funderade lite över i vilket hörn i mitt rum jag skulle börja städa. Kom inte fram till något vettigt svar så jag drog ut en av mina jeans lådor och började rensa. Jag har fruktansvärt svårt för att göra mig av med saker, så som kläder skor prydnader och diverse saker. Jag vill helst inte ens slänga ett par håliga sockor..så jag ger dom till mamma och ber hon slänga dom då jag INTE ser på!! Så det gjorde lite ont i min "kan inte slänga saker" själ:$ Nu då jag satt omringad av kläder så tänkte jag att jag kan skriva lite om..vad jag brukar ha på mig, vad jag helst inte har på mig och vad jag absolut inte har på mig och sådaba saker. Jag hoppas att det  roar någon liten prick där ute iallafall!:)

  • Jag har oftast på mig en tjocktröja och jeans, ibland mjukisbyxor.
  • Ibland istället för tjocktröja så jag har antingen en skjorta eller en lite oversize tröja.
  • Dom enda gångerna jag sätter på mig en klänning är, julafton nyårsafton skolavsltning eller då det är föööör varmt för att leva på denna planet (vilket inte är allt för ofta) så är det rätt skönt att ha något luftigt på sig.
  • Jag avnänder aldrig kjol.
  • Jag följer inte mode, tycker man ska ha sin egen stil!
  • Jag hittar väldigt ofta kläder jag tycker är "snygga" men som jag inte själv skulle bära.
  • Jag tar helst inte på mig tajta kläder, förutom jeans, för jag gillar inte att visa mina former.
  • Jag är mer eller mindre beroende, om man ska kalla det så, av tjocktröjor sockar och underkläder.
  • Och om det räknas som kläder, så använder jag ofta mössa.
Så nu vet ni lite om mig och mina klädvanor om man kan säga så? lite större kläder, ibland mjukisar och mössa kanske ni tycker låter lite för killigt jag vet inte;) Men jag är väl lite mer som en pojkflicka haha:-)

Kommentarer
Postat av: Emma

hihihi kjol* ;)

2012-03-13 @ 20:10:30
URL: http://emmalovisas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0