Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Jag bara älskar din närhet

Började gårkvällen med att fastna i snön utanför Julia-.- Efter lite skottning och puttning fick vi oss äntligen iväg. Vi körde runt lite överallt och pratade om allt mellan himmel och jord innan vi hämtade upp Jessica. Var både  här och där och upp å ner. Mycket trevligt! Senare på kvällen slog vi oss ner på max för lite pommes och milkshake! Efter det så skjutsade jag hem dom fina flickorna innan jag hämtade upp älsklingen och vi for vidare till honom. Vi såg lite film, pratade, jag var helt slut i hjärnan fattade typ ingenting och vart alldeles för mycket förvirrad över tiden..Det vart även en rätt så sen kväll, vi somnade kring 5 kanske? Och vaknade där vid halv 3. Så idag har vi inte gjort mycket alls, pratat typ? Jag har även halverst legat på fönsterbrädan och kollat på alla pippifåglar heheifwhg:$ Rätt mysigt faktsikt:D

Kom hem för ett tag sen, jag har hunnit käka middag och nu ska jag följa bror och mata Angelicas kissemissar:) Ha en trevlig söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0