Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

It's the greatest feeling in the world to know that he coudn't let go of you either.

Tro det eller ej så brukar jag ställa väckaren på halv 6 på onsdagar och fara till friskvårds så jag  börjar träna då dom öppnar. Även fast jag börjar 25 över 10!! Men imorse var jag bara så jäkla nerstämd och ledsen så jag orkade verkligen inte, jag ville bara fortsätta sova..så jag fick mig en liten sovmorgon iallafall! Annars har dagen varit lugnt, inte hänt så överdrivet mycket. Efter skolan for jag och tränade men det gick inte alls bra, magont och utan ork i kroppen.

Nu sitter jag hemma, väntar på att mamma ska komma hem så jag kan få mig lite mat i magen. Fram till dess ska jag se om det finns något troligt på datorn annars vet jag inte vad jag ska göra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0