Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

I know I may lose my faith sometimes But your faith in me, gets me through

Blev en kort dag för mig idag, dagen började med att vakna upp till den värsta mensvärken jag haft i mitt liv. Ville hellre ta livet av mig än att få mig upp ur sängen. Försökte få mig något i magen innan jag for iväg till skolan. Någon minut efter jag landat på skolan så har jag fått världens huvudvärk (förövrigt sjukaste huvudvärken jag haft, jag har ont i pannan och kindbenen?!?) som tyckte att den skulle utvecka sig till feber. Så nu sitter jag här framför datorn, mensvärk huvudvärk och feber. Ska försöka leta fram någon kul serie eftersom det verkar vara omöjligt att somna, sedan ska jag hoppas på att colan lugnar magen lite. Ska även knapra i mig lite alvedon..

Hur jag mår senare får vi väl se, men hur som helst ska jag kriga mig iväg till träningen och springa några ärenden. Senare på kvällen blir det matlagning med Julia och Isabell och efter det så vet jag inte riktigt vad vi gör. Blir nog en myskväll skulle jag tro.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0