Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

I dont get it..

Jag förstår verkligen inte hur man kan älska och sakna någon person så fruktansvärt mycket som jag gör? Det känns tamefan omöjligt. Aldrig i mitt liv har jag träffat en sån fin person som min pojkvän, och det kommer jag aldrig göra heller. Hur kan man vara så förbannat känslig då det gäller en enda person? Så många gånger under dom 2 senaste veckorna jag gråtit bara över att jag inte fått träffa honom? Och glädjen som uppstår varje gång jag får ett samtal eller sms av honom? Det är helt jävla sjukt alltså!

Jag vill bara ligga där bredvid dig, kunna titta på dig och fnissa lite. Kunna pussa dig när fan jag vill. Att bara kunna vara nära dig. Och hålla om dig sådär som jag brukar då du sitter framför datorn, du vet? Höra din röst, se ditt leende, känna din doft. Jag älskar ALLT med dig, verkligen allting. Dina arga stunder pga spelet du spelar. Dina seriösa stunder, dina mer oseriösa, ditt bus. ÅÅh guuud vad jag saknar dig älskling...Jag hoppas att jag får träffa dig snarast, annars går jag tamefan under..Jag Älskar Dig Så Otroligt Mycket!!!♥


Kommentarer
Postat av: Linnea

vet hur det känns

2012-03-22 @ 19:41:38
URL: http://bloggendettalasom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0