Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Genom gråt, genom skratt, dom går med oss dag och natt.

Godmorgon alla solstrålar!
Vaknade på rätt sida idag och det känns hur mycket som helst. Vilken lättnad det är i kroppen alltså!

Just nu sitter jag och lyssnar på He lives in you från lejonkungen. Finns det någon bättre film? Allvarligt? Nää trodde  väl de! Ska försöka ta orken till att bege mig mot duschen snart så jag har all tid i världen till att göra mig klar till ikväll. Ska googla på snygga frisyrer HHEHE nä men seriöst, jag vet inte om jag ska ha rakt eller lockigt. Rakt är så tråkigt men lockigt har börjat bli en vana för mig nu:/ Stora problem jag har känner jag haha!

Kvällen kommer bestå av massa trevligheter i byske där vi kommer slå klackarn i taket!;) Kommer mest troligt bli en toppenkväll! Sedan sover jag hos min saknade älskliiing. Kunde inte kännas bättre. Jag hoppas att alla får en riktigt trevlig kväll för det ska fan jag ha:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0