Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

angel

Haha jag orkar verkligen inte!!! Varför ska allting gå så bra för mig? Min mensvärk ger sig inte och jag vill bara spy hela tiden för det gör så ont och jag mår så jäkla dåligt..sen är mitt humör allt annat är bra. Och jag försov mig imorse så jag fick slänga på mig kläder och fara till skolan på typ 5 min och därför hann jag ju inte äta frukost, OCH det var potatisbullar till lunch...äckligaste som finns! Så med det sagt, dåligt humör, hungrig som en gris, arg, trött som jag vet inte vad (inga många timmars sömn inatt..vet inte vad som händer kan aldrig sova längre:S) och jag känner mig fulare än ett fjäll som trillat loss från en fisk..


Utan smink, risigt hår och världens mysigaste tröja♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0