Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

A little jealousy in a relationship is good. It's nice to know someone is afraid to lose you

Dom två senaste dagarna har varit döda här på bloggen. Men jag har varken haft tiden orken eller humöret för att skriva något här. Igår svek mitt humör mig rätt tidigt på dagen. Tankarna slutade snurra då jag for ut och åt med mina fina flickor på tatung! Efter det for vi till Lisa ett tag och jag var där tills dom andra for  vidare. Blev en rätt tidig kväll men någorlunda bra sömn. Idag var jag på dåligt humör redan då jag vaknade och hade ingen ork i kroppen alls. Alltid lika kul, visst? Men jag drog iväg och tränade iallafall. Efter det började jag fixa mig inför kvällen som började med grillat hos fint folk, mellanlandade med tårar och slutade med Julia och Isabell! Nu sitter jag är ensam framför datorn, ingen hemma och jag vill bara ha Rasmus här NUU!!!! Funderar även på vad jag ska göra? Se tv? Sitta här och göra nada? Lägga mig och sova?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0