Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

powpow

Kom fram till älsklingen rätt sent igår, men det blev bra ändå. Finns verkligen inget bättre än att vara i hans närhet. Somna och vakna bredvid honom. Bara ligga och kolla på han, fnissa för mig själv litegrann med tanken på att jag har världens finaste. Åh vad jag älskar dig!

Iallafall, vi somnade rätt sent och vaknade 20 över 4..braaa! Skulle ju då vara hemma kl 5 för att vi skulle äta då, men det kunde dom ju glömma för på 40 minuter går det verkligen inte att köra från honom...Höll på att somna mer eller mindre hela vägen hem, parkerade åt helvete fel, orkade inte bry mig så gick in och skickade ut pappa HEHE gick tusen varv runt lägenheten för att det inte fanns så mycket annat att göra, åt, la mig i soffan, satt mig i soffan (alltså just precis i detta nuet) och ska gå och lägga mig. Intressant lördag? Nope. Jobb imorgon om inte mina ögon ploppat ut tills dess.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0