Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Heeelt sjukt!?

Blev jätte förvirrad då jag kom till blogg.se's startsida, trodde jag hade kommit någon helt annan stans haha!

Spenderade ju som sagt natten hon älsklingen, vi såg puss in boots och paranormal activity 3!! Puss in boots var lite..flummig haha. Och paranormal activity blev jag faktiskt lite besviken över:/ Det på trailern är inte alls något som är med i filmen:S Men jag tycker ändå den var rätt bra. Vaknade rätt tidigt idag, (iallafall för att vara vi) halv 11!:) Låg kvar i sängen medans älsklingen satt och spelade osv. Sen for vi till stan och jag gick in på ica och gjorde lite grejor.

Nu sitter jag hemma och väntar på mat! Inte ätit något idag så klart att jag är hungrig! Måste även lägga ut denna sjuka video jag såg på Cecilia's blogg. Hon är då inte dålig på att sminka iallafall!!!:O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0