Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

förbannande hals..

Igår fick jag lite ont i halsen, halsmandlarna vart lite upp svällda som dom alltid brukar bli för mig om jag är förkyld! Tänkte att de var lugnt för något mer kommer det väl inte bli. Men just innan jag går och lägger mig så har dom svällt igen nästan helt, jag är svullen på utsidan av halsen också. Jag kan därmed inte svälja, inte prata normalt och känner veeeerkligen ingen smak. Sov nästan ingenting inatt för att jag vaknade av att det tog ont i halsen flera gånger och nu på morgonen vaknade jag med världens huvudvärk! Vad vill sjukan mig? Jag får ju aldrig vara frisk..

Sååå...därför tror jag kvällens planer blir inställda..skit trist! Man blir så jävla handikappad då man är sjuk och man känner som inte för att vara runt folk så man mår såhär..iallafall inte jag!:/

Men nu eftersom jag är vaken rätt tidigt medans alla sover i detta fall, så ska jag försöka stoppa något i magen sedan bädda ner mig i soffan framför Criminal Minds!


Brist på bilder haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0