Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

döda mig, någon?

Första skoldagen avklarad, jag kan bara säga fy och fan vad jag hatar skolan! Jag blir så jääääävla less på alla lärare som är helt dumma i huvudet och tror man är helt invalid. Ska fan i mig sluta skolan då jag gått ut 9an och börja jobba istället. SATAN så arg jag blir...

Om jag inte slutar skriva om detta NU så kommer helvetet själv att bryta lös, och ni kommer aaaaalllldriiiiiiig kunna läsa igenom detta inlägg för att det skulle vara så pass långt. Så till något annat? som..vadå? Har absolut inget att dela med mig om, ingenting alls. Tråkig människa jag är, i know. En posetiv grej är väl att jag har sovmorgon och 2 månader med älsklingen imorgon, nf möte som också skulle kunna brinna i h-vetet just nu..och att det snaaaaart är helg och jag hoppas på att få vara med Rasmus!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0