Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Tack å hej

Jag är trött, jag är ledsen, jag är arg, jag är stressad i sinne, jag hatar dig, du är verkligen överallt, att se ditt namn på facebook är en gång för mycket, men tyvärr är du, som sagt, överallt! Less på dig och ditt skitsnack. Less på dig och dina lögner, less på att du tror så förbannat mycket, less på att försvara dig för andra då du framstår som en hora i andras ögon. Men faktum är, du är en liten äcklig hora. Du Är Äcklig! Alla dessa gånger jag ställt upp för dig, och jag får inte ett skit tillbaka. Så många gånger du sårat mig, sårat mig så jävla mycket och likt förbannat ställer jag upp. Du har förstört så jävla mycket i mitt liv, men vet du var? Det gör du fan inte en enda gång till. Du kommer inte lyckas, och du har inte mig längre. Prata inte med mig, titta inte på mig och låt bara mig och mitt fucking liv vara för det är så jävla bra utan dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0