Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

one step at a time

Sitter som ett emo framför datorn/tvn, mina naglar is gone:( Låter som världens fjortis då jag skriver så haha! Men jag tycker det är sååå mycket finare med långa naglar än korta. Men då dom börjar gå av så blir det ju bara fult! Så nu mina vänner, nu ser mina händer ut som bebis händer(Y) En sak som är riktigt bra med korta naglar är ju att det blir så mycket enklare att skriva på tangentbord! Och på min telefon för den delen som också har tangentbord, och nu behöver jag inte oroa mig då jag ska ta i saker eller försöka dra på mig tighta jeans!

Släpper nagelsnacket och tar upp mina matlagnings kunskaper istället. Om man tar fram kött från frysen så kan man ju tina det i mikron, dock på lägsta värme. Och det gjorde jag, jag tyckte att jag var jätte duktig:') Men jag ändrade mig i samma sekund som jag öppnade mikron. Jag hade alltså lyckats KOKA köttet??????? På lägsta värme????? I 15 minuter??????? HALLÅÅÅ???? Varför kan inget sammarbeta med mig idag:( Satt in nytt kött just före jag gick in i duschen eftersom grått kött inte såg så lockande ut..Jag vet inte om jag ens vågar titta nu...Hoppas det funkade denna gång iallafall så att jag kan få mig lite mat i magen!

Efter maten blir det att kolla igenom matten, sen ska jag sätta mig framför Sofia's änglar. (Sofie's eller Sofia's, någon som vet?!!) Efter det så ska jag gå och sussa sött och vi får väl se hur många timmars sömn jag får inatt..Och när jag får mig upp imorgon OCH när jag kommer till skolan-.- Varför kunde det inte vara lov nu istället för nästa vecka..Gud ändå:/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0