Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Obehaglig

Skolan har varit så jäkla dryg idag. Har inte gjort något kul alls förutom att spela kort med brudarna och pratat en massa med dom. Den här veckan har jag haft en och samma vikarie 3 gånger på 3 olika lektioner, men idag fick jag nog så jag och E och S gick därifrån. Jag har nog aldrig i mitt liv träffat en människa som är så jävla obehaglig som han är. Första lektionen satt jag bokstavligt talat och skakade för att jag är rädd för han...Usch vad han är äcklig! Hoppas verkligen inte att jag måste ha han något mer..

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, får väl bli att ligga framför en film och mysa. Sen blir det en rätt tidig kväll också för jag far och tränar imorgon på morgonen. Känns riktigt skönt och är riktigt taggad!:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

din rumpa? :O

2012-02-18 @ 01:48:10
Postat av: Stephanie

Är det din?

2012-02-18 @ 17:08:40
URL: http://lmse.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0