Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

LESS

Nu äre såhär att jag blir lite småarg, som vanligt då. Anonymous är hackers right? Jag är rätt så säker på det om jag inte misstagit mig heeelt fel. Har sett flera gånger idag att det är folk som skriver på facebook sluta hacka min facebook osv. Då kan jag ju dock inte säga med säkerhet att det är dom? Men direkt jag gick in på bloglovin så ser man deras "bild". Ni som har bloglovin vet att man brukar se en bild som är i inlägget på vänster sida, DÄR är den där jävla bilden dom har. Och alla inlägg står på engelska, så jag vågar inte klicka upp HEHE. Gick in och kollade på en av bloggarna jag följer för att kolla, då såg det helt normalt ut. Så vadå, är dom inne på min användare där eller?

OCH kan man få virus av dom? Någon som vet, jag menar..om man klickar på en sida där dom pillat som jag nu försökte förklara ovanför. Eller är det ofarligt? Tacksam för svar!


Kommentarer
Postat av: Rasmus

Dom personer som kallar sig för det är först å främst ingen grupp. vem som helst kan vara en av dom..

Och många av dom kan göra i princip vad dom vill så länge dom kmr åt din dator ;D



2012-02-23 @ 00:11:21
Postat av: Cissi

Det är bland annat dom som försöker stoppa acta lagen för att gå igenom. De är bland annat och hackar sin in lite överallt för att visa regeringen runt om i världen att de kan om de vill. Kika på den här, den är gjord av Anonymous, dom är bra människor. : )



http://www.youtube.com/watch?v=fvHr1wdp2vo

2012-02-23 @ 13:24:19
URL: http://ceciliasandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0