Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Kort dag idag, skönt!

Det blev en superkort dag idag, vi slutade redan kvart över 11! Då pallrade jag mig iväg till stan och pratade med fina flicks tills mamma fick lunch och vi gick och åt tillsammans. Efter det kollade vi lite affärer och jag skulle köpa en dunder bra ansiktsmask för att mitt ansikte tråkigt nog har blivit nya finland. ( Borde kanske vara mer aktiv på vissa lektioner då man måste kolla på google hur Finland stavas...) Men jag fick även med mig underkläder!

Nu ska jag kila in i mitt rum medans musiken dunkar och förövrigt stör grannarna HEHhd(6) Nä men seriöst, jag ska försöka städa mitt otroliga fina rum som nu mera ser ut som en svinstia..:) Efter det blir det att göra i ordning lite mat för att sedan cykla in till stan för ett litet träningspass!!

Haha, jag fick även svar på mitt lilla anonymous inlägg och pratade lite med broder. Trodde dom var värsta typ...mördarna och gjorde  så att datorer och grejs slutade funka:(:(:( Är dock tacksam för att det inte var så farligt som mina små fantasier tyckte;$


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0