Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Jag älskar när du håller om mig om nätterna.

Efter god middag och en massa skratt till sällskapsspel så fick jag hämtning av älsklingen och Adam. Vi tvär for till Adam innan jag och älsklingen fortsatte vidare till honom. Vi såg filmer, eller ja..en film för min del! Var heeelt vilse i pannkakan och sömning som jag vet inte vad. Och jag kan säga att jag sov som en stock! Älskar känslan då man ska sova och Rasmus håller om mig:')

Pappa kom och hämtade mig kring 5 och då bar det av hemmåt och åt lite middag. Nu sitter jag här och ska slå igång BB. Önskade Rasmus kunde sova här inatt men nää:( Skulle vara supermysigt + att jag är ledig imorgon! Så det är alltså "Lördag" för mig, wihhooo! Slänger in en bild från igår så länge:)


Kommentarer
Postat av: Linnea

snygg!

2012-02-26 @ 22:11:01
URL: http://bloggendettalasom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0