Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Duktig flicka

Haha någon anonym kommenterade och frågade om det är min rumpa på bilden i något inlägg längre ner, och nej det är det inte! Bilden kommer från we♥it!:) Skulle vara trevligt om du skriver ditt namn nästa gång också..:)

Steg upp kring 9 och tog på mig lite kläder och gjorde mig en macka innan jag drog iväg och tränade. Gick superbra för dom som undrar;) Nu är jag iallafall hemma och dunkar musik. Ska snart göra mig lite mat och stoppa i magen innan jag...gör något annat? Duscha skulle jag i och för sig göra, äsch vi får se vad som händer!

Ikväll hoppas jag på att  få vara med världens finaste men han mådde inte så bra så vi får se..Hoppas iallafall att han mår bättre så jag får mysa lite med honom!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0