Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Dont like me? Cool, I dont wake up every day to impress you.

Jag steg upp imorse och slängde på mig träningskläder innan jag försökte cykla till stan. Jag trodde verkligen att jag tog cykeln, men tydligen tog jag slalomskidor...Tycker dom att det är onödigt att ploga bara för att deet är helg eller vadå? Det gick verkligen inte att ta sig fram, hur jävla mycket jag än cyklade så stod jag tamefan stilla. Det tog mig alltså 45 minuter att cykla till stan då det i vanliga fall brukar ta 10 minuter. FYFAN vad arg jag var....Efter en och en halv timmas träning ringde jag iallafall efter hämtning och har suttit här sedan dess. Tönt, I know! Jag ska slänga på mig en ansiktsmask, se ett avsnitt av bb och ssen hoppar jag in i duchen och börjar fixa mig inför kvällen!


old pic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0