Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Älskar att få saker med posten!



suddig bild men ni överlever:)

Är det bara jag som älskar att få paket med posten? Det finns nog inget roligare även fast man vet vad det innehåller:') Det är dom så kallade "carlingsjeansen" jag skrev ju för någon vecka sen om jag inte har fel att både dom ljusa och dom svarta gått sönder. Och jag fick ju tag i dom ljusa på stan men dom svarta fanns inte. Och jag är så jäkla desperat då det kommer till svarta jeans. Jag kan inte leva ett liv utan svarta jeans. Allvarligt, det är lika självklart som att varje liten människa på denna jord går på toa varje dag! Jag hade till och med tvingat mormors om bor i sundsvall kolla i både birsta och inne i själva sundsvall om dom men dom fanns inte. Men nu är det ju såhär, att dom där jäääävla byxorna nyss kommit in på carlings så då vart det hejdå ännu mer pengar än vad det borde varit eftersom frakten tillkommer. Men nu vet ju alla som är lika desperata som mig, att om dom inte finns i stan så finns dom på nelly!:)

Vet inte om jag nämnde att jag fick ännu ett paket....förra veckan tror jag det var? Detta var iallafall vad som fanns i det paketet!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är det för jeans på carlings du pratar om?:)

alltså vad heter dom?:)

2012-02-29 @ 20:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0