Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

orkar inte

Jag förstår verkligen inte varför jag aldrig ska få vara frisk? Aldrig någonsin, jag blir så jävla less på detta. Jag har ju varit sjuk hela veckan som ni förmodligen förstått! Men inatt kunde jag inte sova, nästan ingenting alls. Max en timma kanske men jag kämpade mig upp och for iväg till skolan. Tänkte att det är ju trots allt bara en dag, det klarar jag lätt! På första lektionen så skulle vi läsa i en bok, men jag såg inte texten. Allting bara kladdade ihop sig för jag blev så yr. Och på andra lektionen började jag bokstavligt talat att gråta för att jag har sån smärta i magen. Så dom skickade hem mig och nu sitter jag här. Har ont överallt, trött som ett djur och orkar fan ingenting. SÅÅÅÅ JÄÄVLA LEEEESSS.....Eftersom det inte hänt något annat än detta så har jag ju inget annat att dela med mig, så ni får ha en bättre dag än jag haft..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0