Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

inget sm-guld i år inte!!

tNu är det kööört i hockeyn kan jag ju då säga, knappast tar dom minst 2 mål till innan perioden är slut..gud så arg man blir!!!!

Idag hade vi iallafall nationella i engelska, vad resultatet blev återstår att se. Förväntar mig dock inget bra betyg, eftersom det var så jäkla svårt! Efter det satt jag och mina 2 sussiga brudar i soffan och chillade. Sedan somnade jag på en stol och efter det drog sista lektionen igång. Efter skolan for jag hem och hämtade träningskläder och for iväg till friskvårds. Jag har tränat så hårt/mycket så att jag darrar i hela kroppen, orkar knappt hålla upp min egen telefon. Och JA den är liiiten!! Kommer kännas skönt imorgon med lite träningsvärk iallafall:)

Hela helgen är ännu oklar, vill bortbortbort. Vara med älsklingen och bara ta det lugnt. MEn, vad som händer får vi väl se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0