Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

I will tell your story and keep you alive the best I can

Mitt pmshumör ville tyvärr inte lämna mig under natten. Så dagen har precis som gårdagen, varit full av olika känslor hit och tid. Men lite mer positiv blev man då man fick sätta sig ute i solen ett tag!

Nu har jag ätit och försökt baka bullar som förövrigt gick åt helvete så jag gick och satt mig här istället..Och tyvärr kom jag inte in på zumban som var ikväll. Så det blir vanlig träning för min del. Känner dock på mig att jag kommer börja grina om något går snett.


Mitt i allt detta tumult skattar jag min otroligt lycklig (som jag även gör alla andra dagar) över att jag har världens finaste pojkvän. Min dag lyser upp bara jag hör ditt namn eller mina små hjärnceller får tanken på dig. Jag älskar dig hjärtat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0