Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

I will always return

Måndag: Började morgonen med att packa resväskan och och packa magen med mat! Därefter började vi köra hemåt och var hemma kring 8 tror jag det var. Direkt in i duschen, packa väskan och klä mig innan älsklingen kom förbi och hämtade mig. Sov sött med honom vilket kändes riktigt skönt!

Tisdag: Vaknade rätt tidigt med tanke på att jag har lov, kl 8! Eftersom han skulle jobba så åkte jag med honom till stan. For och tränade med pappa, sen mötte vi upp mamma och lunchade på subway! Efter det minns jag inte riktigt vad jag gjorde förutom att jag duschade osv och fick hämtning av Rasmus. Vi myste i soffan med mat framför hockeyn! Tyvärr slutade det ju inte så bra..Sen såg vi en bit av en film innan vi somnade.

Idag: Fick vakna ännu tidigare idag eftersom han började jobba tidigare. Redan kl 7..! Men det gick rätt bra att ta sig upp faktiskt. Och tro det eller ej, men jag har varit vaken sedan dess. Jag trodde verkligen att jag skulle somna direkt jag kom hem men icket. Låg framför tvn ett tag sedan har jag bara suttit här. Ätit lunch, spelat kort osv.

Nu gör jag inte ett skit, lyssnar på lite musik och funderar på att gå upp och fixa mitt rum en gång för alla så jag har det gjort! Känns dock rätt jobbigt, bara jag som hatar att städa? Speciellt skrivbord osv:/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0