Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Dead to the world

For ju som sagt och hämtade moppen igår. Var lite tjafs med den i början men det fixade sig! Hjälpte sedan till med maten, grillat blev det. Och efter det så började jag köra iväg till Rasmus. Gick in och värmde mig framför tvn medans han och Bjurre var ute och gjorde nå med bilen tror jag? Om jag minns rätt hehe. Medans dom var ute så hann jag att se en film, Big daddy. Och sedan började jag och Rasmus se Bad boys. Efter det kollade vi lite foton osv innan vi somnade.
Nu sitter jag själv hemma hos finis medans han är och jobbar. Ska se om jag kanske får ner något i magen sen ska jag nog slå igång en film eller något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0