Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Anywhere I go I'm home If you are there beside me

Dagarna går tyngre och tyngre, jag blir allt mer förkyld och snart är alla mina luftvägar igen täppta-.- Allvarligt..det går varken sova eller vara vaken. Tur är det väl att jag for lov imorgon och åker direkt till Sundsvall! Känns otroligt skönt, kommer dock sakna älsklingen ännu mer. Jag vet inte varför det är såhär, men om vi säger att jag inte träffat honom på en vecka då jag varit hemma, så känns det mer "lugnt" än om jag varit utan honom i en vecka då jag eller han varit långt bort? Om ni förstår? Bara jag som känner så? Jag kommer då ha något ruskigt fint att längta efter dom dagar jag är borta!:)

Nu över till annat! Ikväll, eller ja idag så fyller ju Julia år! Så grattis på dig sötnose!♥ Vi ska göra en liten hemliz åt/med henne som hon fortfarande inte har någon aning om. Hon vet att något ska hända men inte vad. Hon har även fått dom sjukaste ledtrådarna, ändå kommer hon inte på vad det är;) Hahha jag bara älskar sånt här! Det bär av lite senare ikväll och jag kommer ju alltså spendera kvällen med Julia Isabell och Lisa. Jag tror det kommer bli sjuuukt kul, längtar till att se hennes min;)


Kommentarer
Postat av: fanny

Åh tack så mycket, det värmde!:) kram

2012-04-05 @ 07:56:11
URL: http://fannygr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0