Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

a white little dress

Inte så mycket har hänt sedan sist. Ännu en tråkig skoldag har gått förbi, lite filmtittande och lite gott. Har även hittat skolavslutningsklänningen!!! Känns otroligt skönt att jag har den förberädd i år till skillnad från alla andra år då jag köper något i sista minuten-.- Dock får ni inte tjuvkika förän dagen är kommen!

Imorgon ska jag fara och träna direkt på morgonen. Ska tränna ännu hårdare än förra gången så jag får ännuuu mer träningsvärk!!! Finns fan ingen bättre smärta än det alltså:') Senare på kvällen blir det att göra sig iordning för att fara till älsklingen där jag spenderar natten. Vad vi ska göra vet jag inte än, säkert mysa framför en film eller något! Känns skönt!



Din lilla matte är oerhört saknad..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0