Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

back on track

Nu är jag tillbaka efter alla omständigheter, vid sista lägenheten gick jag in i trapphuset och skulle just gå upp för trappen och lämna brödet så hör jag nå knasigt ljud haha! Så skvetträdd som jag är så gick jag hem och hämtade mamma eeehehehe:$ Det lät som om någon satt och vred på något där uppe, skit obehadligt..men det var bara en elvarvsräknare haha:(

Iallafall, igår kom Emma och Fanny och vi drog iväg till Jesper och var där med fint foolk! kenny och flupp kom förbi en sväng också. Hade en jäätterolig kväll förutom då jag blev attakerad, nerslängd på  golvet, sönderkittlad, bollad emellan 3 personer..uppskuren arm osvosv! Ja ni hör ju bara hur kul vi hade;););) Nämen seriöst, tack för en fin kväll!

Idag, om 3 timmar....3 låååånga timmar drar jag till boden och kommer 110% säkert hem lycklig! Mer om det senare, baaaai



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0