Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

sjuk

Nu då jag sitter hemma och är sjuk eller vad det nu är(?!?!?!?!??) så kan jag ju alltid ta mig tid till att skriva här. Åt nudlar igår till lunch och började må så jävla dåligt att det finns inte, gick omkring på skolan i några tappra försök av att inte kräkas tills jag gick till min lärare och fick lov om att fara hem. Ungefär mitt emellan där jag bor och där min skola ligger så dör epan? Jävla gud som sitter och spelar sims med mitt liv nu alltså! Fick jag stå där mitt på vägen i 7evigheter innan bror kom och vi puttade epan av vägen. Fick skjuts hem av han och la mig och sov. Efter att jag hade sovit kanske..2 timmar så kommer Sinicca in i mitt rum? Fattade inte hur tusiken hon hade fått sig in i mitt rum tills jag kom på att jag glömt låsa dörren. Hon och Julia lånade iallafall en hjälm och jag sussade vidare en liten stund. Sen gick jag upp och duschade och började fixa till mig lite innan jag skulle fara till A. Och där drog tredje värdskriget igång i min mage alltså! Har nog aldrig mått sämre förutom då jag var hos Daniel en gång och jag grät för att det gjorde så ont, fick mig inte ens ur sängen utan att han fick bära upp mig..

Gick iallafall och la mig lite illamående sådär och vaknar upp piggare än en mört och är påväg att fara till skolan då jag blir illamående igen och hela kroppen börjar krampa. Kunde knappt hålla mig på mina egna ben? VAD ÄR DET HÄR? Skit irriterande och jävligt jobbigt att må dåligt..det är nog det värsta jag vet, bokstavligt talat.

SÅ dagen kommer förmodligen att bestå av filmtittande och läxläsande. Haha kändes värt att jag skrev ett långt inlägg om mitt illamående? Snyggt Linnéa..snyggt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0