Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Love ya

Jag börjar med att tacka mina fina tjejor som gjorde Halloween till den bästa Halloween jag någonsin kommer minnas! Love ya!! Det började tyvärr lite halvdåligt pga en "olycka" men det hindrar inte mina flickor. Vi började med att äta på Frasses, träffade lite folk. For tillbaka till våran partylya;) Började på en lång kväll som bestod av togigheter skratt sällskapsspel och en massa tjoller! Träffade ännu lite mer folk och efter det har jag nog aldrig skrattat mer i hela mitt liv, jag hade kramp i ansiktet och i magen som varade i typ 3958247 timmar haha! Nej gud.. det måste göras om.

Igår for vi till Max och käkade frulle, nyttiga vi är va? Sen for jag och skjutsade hem brudarna och efter det har jag bara suttit framför datorn och tagit det lugnt tills jag for ut och träffade R. Sen for jag in och käkade satt här ett tag sen for jag ut ännu en gång, blev friends med polisen och träffade R K och T ett tag. Trevliga prickar dedär:)

Idaaaag vaknade jag..nån gång jag minns inte men steg inte upp förän halv 2 sen for jag till stan med Annie och Marcus ett tag. Nu sitter jag här som vanligt, väntar på mat sen ska jag ta mig en lång och skön dusch sen kanske det bär ut. Hoppas på det iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0