Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

crazy

Natten till lördagen sov jag endast 4 timmar, gick upp kl 6 på morgonen och körde till hedensbyn och till lite andra ställen. Fy så arg jag var..sen sa jag hejdå till mamma som har åkt till England och efter det började jag göra mig klar. Efter gomiddagen for jag till Boviken och satt och såg björnbröder med Olivia ett tag haha..sen for vi till stan och träffade trevliga prickar lite överallt, fått panik, blivit rädda, skrattat som galningar! Sjuk kväll vill jag lova.
Vi for till mac och skulle köpa lite käk, rullade efter det ner till ck för att det var mindre folk där. Och då mitt i allt så går det en smääääälllfet kille mitt framför oss, drar ner byxorna och pissar på en bil?!?!?!?! Jag trodde jag skulle dö seriöst, jag skulle ha hett på lysena eller något så han vart rädd...nää matlusten försvan då efter det iallafall;) Kom hem kring..2 tror jag? Har sussat sött hela natten och gick upp slitnare än döden och käkade frulle med Marcus och Chris! Förövrigt hoppas jag på mat från 3kronor ikväll...skulle sitta fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0