Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Grattis!

Gårdagen spenderades först på skolan men drog hem för att jag mådde som jag mådde. Efter maten brummade jag iväg till bjurre och var där med han och älsklingen ett tag innan jag och han for vidare hem till honom, mer tror jag inte att jag behöver skriva om den kvällen eller rättare sagt kan jag inte skriva något HEHe..

For därifrån kring halv 4 idag, pratade lite med min familia sen for jag och plockade upp Julia på jobbet och vi for vidare för att fira Sinicca och Alexander som vart tillsammans i 1 helt år! Så ett stort grattis till dom!!!:) Dock slutade ju allting som det gjorde, tyvärr. Ja vad mer? Sitter i sägen med älsklingen liggandes bredvid, tror han sussar om jag inte har fel, ska slänga mig över honom och retas lite så han kanske vaknar någon gånghiih;$


Love you!:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0