Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

förbannaaaat

Dagen började väl rätt skapligt, massor med slöjd sömn och idiotmatte och rolig idrott. Började fundera över varför älsklingen sov så otoligt länge (dock inget ovanligt egentligen..) med tanke på att han varit inne på facebook? Och alla sms jag skickat kom aldrig fram? Var då tvungen att upptatera telen och då jag startar den har jag över 50 sms? Poppis idag alltså;) Men tyvärr funkade inget som skulle funka så jag skulle byta tele men då laggade den ihop så nu har jag min trognaste manick i handen, den är tejpad överallt och den enda som håller ihop diverse bitar av telefonen förutom tejpen på är en liten järntråd..den telen funkar som om den vore ny men dom nya funkar inte alls? aja nog snackat om telen...

Imorgon har jag skola till 11.30 och då kör jag till älsklingen och spenderar dagen/kvällen där, kommer bli super! Ska ev. förbi och träffa Olivia ett tag också men det får vi se om hur det blir.

På lördag morgon befinner jag mig på olika gymnasie skolor och på kvällen lutar det åt att vara med Sinicca och Alexander så jag vet inte när jag hinner skriva. Men det gör nog inget för jag uppdaterar ändå aldrig så;) PEYS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0