Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

stay away

Dagen har varit väldigt lugn och det tackar jag gudarna för! Har nog aldrig varit så trött som jag varit hela veckan än så länge. Det är helt sjukt, orkar knappt gå haha.

Jag hade uvsamtal idag och jag bara hatar dom..är alltid jätte nervös före men det slutar till min förvåning alltid bra! Och det är väl tur? Sedan hade jag bild i någon timma sen cyklade jag och tjejorna till edda och dom simmade medans jag och S satt och kollade på. Vi for förbi max och stan ett tag innan vi började om. Slöjd som den tredje och sista lektionen och blev klar med mitt mönster ritande idag så det känns bra.

Just nu sitter jag på toagolvet medans mamma städar igenom garderoben här inne och ser till så att hon inte slänger något som tillhör mig. Ska snart måla naglarna sedan se csi och få en någolunda tidig kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0