Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

regn

Nu är jag ready for work! Dock lite nervös hehe..Kollade ut genom fönstret nyss och såg hur det regnade ner som f*n och började tänka om lite, var tänkt att jag skulle åka moppe till kåge efter praktiken? Tror jag frågar mamma om skjuts istället så får D bli blöt själv:$

I lördags tog jag det mest lugnt på dagen, låg framför tvn och gjorde mig klar, sedan var det grillat till middag! Efter middagen satt jag Mamma Marcus och Annie framför mario kart. Hur jag lyckades vet jag inte, men jag körde vilse..? HUR kan man köra vilse i mario kart:O? aja..satt framför det tills Daniel och Linus kom. Vi gick först runt lite på Sunnanå sedan tog vi mopparna till stadet och L käkadeeee sen for vi lite överallt och busade på. Kom in vid 12 och såg det sista av..vahetere..melodifestivalen saken sen kring 1 for D och L hemmåt.

Igår gick jag upp ur sängen jätte pigg och gjorde mig klar..? Gjorde mig klar iallafall;) Sen efter ett tag kom Sandra och Daniel och pickade mig upp. Vi gjorde inte allt för mycket i början, sov? busa? prata? tv? åt? sen kom Linus och vi for ut. Träffade Andreas och Erik på vägen så vi var med dom också, körde till crossbanan och var där ett tag sedan satt vi oss inne på holken tills jag for.

OKEJ äre normalt att man är nervös före praktiken:O? Blir tokig snart, tur att jag har Henke vid min sida hela veckan iallafall heheheh;)



Kommentarer
Postat av: isabell

HAHA sista raden linnea..

2011-05-17 @ 18:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0