Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

otursdag - jappcheck

Beskriver min dag med + och - grejor medans jag funderar på varför isabell skrattade åt sista raden i mitt regn inägg..?


- Vaknade av att solen lyste genom mitt fönster
- Sommarkänslor
- Solsken då jag cyklade iväg till ica
- Välkomnad av glada och underbara personer
- Träffade en massa fint folk från världen utanför dörrarna på ica
- Fick en ny vän, kinestobias
- Massor av skratt
- SÖTjocke släppte mig tidigare
- mos till middag (snart)



- Såg i tidningen att det var min otursag idag
- Fick inte upp spännena på vagnarna (till varorna)
- Vagnarna höll på att tippa
- Varorna flög hit och dit då jag skulle ta i endast EN
- Jag kan inte styra dom där förbannade vagnarna
- Vagnarna är högre än mig så jag ser inte över
- Måste därför gå framför vagnarna vilket är jobbigt
- Slagit smalbenen på några andra vagnar
- Skärt mig ännu lite till på händerna
- Missade BÅDA rasterna
- Det började regna
- Missade munnen då jag skulle dricka så jag hällde vatten över maten
- Ont i fötterna
- Når inte till högsta hyllan, inte ens med pall
-
Kramp i benen
- Fick ett par vantar av en kille som jag inte minns namnet på (han var SNYGG) för att jag skulle hålla på med mejerivarorna och handflatan på vanten var lika stora som mina händer!!!!
- Kunde inte hålla i en enda vara pga vantarna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0