Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

jordens undergång 18.00 ikväll? skit på er

Orkar inte allt detta tjat om att jorden kommer gå under? Kanske för att jag är lite småskraj haha..himlen är snart svart och det blåser som tusan. Kanske ska springa ner och hämta flytväst, eller var det en jordbävning? HAHA magad..orkar inteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee..

Igår hann jag inte skriva något för att jag var stressat som in i attan. Jobbade 8-16 skulle då hem och duscha, käka osv och började jobba igen kl 18. Som ni redan vet kom jag på nu, det blev att se djungelboken2 och mulan med småbarn och D medans pengarna tickade in. Efter ett tag kom Linus också och vi for förbi söder efter vi varit klart på travet. Träffade Emma och Anette sedan for vi hem och hämtade en hjälm åt E sen for vi ut på äventyr. Träffade Andreas och Erik ett tag sedan Jon och nåntill. E och L for hemåt kring 11-12 och då gick jag och D in och jag somnade sött på hans axel i soffan hihi. han for kring halv 2 och jag gick och la mig nästan direkt och vaknade för inte så länge sen.

Ikväll blir det Daniel Linus och Tilda om det blir som planerat. Har nada aning om vad vi ska göra men något kul blir det välle iallafall. NUU ska jag spela Mariokart och hoppas på att någon kommer hem så jag slipper dö ensam. BAI


Kommentarer
Postat av: E

EL<3

2011-05-21 @ 16:14:36
Postat av: Emma

vänta lite det vart fel ju:( jag menade ju L som linnea:(

2011-05-21 @ 17:12:58
URL: http://emmagjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0