Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

je dois aller l'avante suivre mon tempérament je n'ai pas ma place ici j'espére que tu comprendes


ligger i sängen och håller på att se en film medans jag väntar på att daniel ska komma. Idag har jag och mamma varit på stan, fyndade 2par jeans som jag ska klippa av till shorts sen 45kr st! sen har jag väl inte gjort så mycke mer.

I lördags var jag med D&L vi for till en lekpark sen kom Ante Erik Julia och hennes kompis och var med oss ett tag. Efter dom for så satt jag D&L mest i lekparken och prata.

Igår for jag till kåge, vart sedan uppplockad av D och Erik och vi for till lillån där det var massa folk som körde skoter på vattne.




Grattis på födelsedagen Reb!
Tänker på dig lite extra idag och jag hoppas att du har det bra där uppe!
Vi saknar dig♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0