Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

bedöva mig det känns som jag blivit halv och nu är falska känslor bättre än inga alls och det är inte det att min blick har blivit kall jag har sibirisk vinter fast på insidan





LÖRDAG: For till umeå kl 8 på morgonen med ett härligt gäng. Under dagen har vi ätit, spelat laserdome, shoppat, ätit, sussat på en stenbänk (dock typ bara jag och kan meddela er om att jag vaknade av att en myra kröp in i min tröja..ingen bra start  efter min sömn..) ännu mer mat, bio och till sist..mat!!

SÖNDAG: sussade sött till kl 1 sen har jag väl inte gjort något alls under dagen och senare på kvällen for jag till älsklingen, först var vi bara två soffpotatisar sen kom felix och fick med oss ut så vi var ute med han ett tag.

IDAG: skolaaaaaa, tråååååååk, dåligt humör osvosvosv behöver ja berätta nå mer?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0