Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

allt är precis som det ska va li-li-li-lita på mig

Jag har plastat så mycket frukt idag så att jag fortfarande kramp i mina armar. Förutom det så började min dag som Otursdag 2 - jappcheck men det blev bättre medans klockan tickade. Det började med att biljäveln inte ville låsas upp, då skulle mamma låsa upp med nyckeln men då gick fittlarmet igång sååååå hon gick in och ringde pappa och gnällde på han (5 min före jag började för tusan!!!!! då går man inte och ringer då snor man grannens bil..hallåååå?) men jag lyckades komma i tid ändå! Sen har jag blivit attakerad av småkryp, alla som känner mig vet att jag har fobi för småkryp så att träffa på en liten fluga på ica fick väl inget bra resultat. 

Förövrigt har dagen gått som smort. Med mitt självförtroende som håller på att gå upp för trappen kan jag lugnt säga att jag har gjort ett bra jobb idag, fniss. Kommer sakna alla sköningar på ica då jag går genom portarna imorgon. Fick just veta att jag har prao vecka 40-41 också, kanske blir ica igen? Det är dock ett braaaaa tag kvar. Man fick även vara borta på praoen, så kanske bussar ner till sundsvall i 2 veckor och är där? who knows.

Imorgon blir det fullt upp, börjar med jobb på ica från 8-16 och då blir det fort som tusan hemåt, duscha och fixa sig lite innan jag måste slänga i mig maten för ännu mer jobb fast på travet denna gång. Sitter från och med nu i barnbion på travkvällar och tjänar moneeeey i massor  för att se 2 pluttiga barnfilmer! Får sällskap av D också så det kommer nog bli bra. Efter det vet jag inte vad som händer? Vet inte ens när jag slutar? Och resten av helgen är oplanerad så hööör aaaaaav eeeeeer oooommmmmmm ni vill hitta på något!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0