Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

You remind me of the times when I knew who I was but still the second hand will catch us like it always does





Sitter i soffan och är mer nervös än en liten flicka som ska för första gången i hela sitt liv ska gå till skolan. Har dock ingen anledning till att vara nervös, men jag kör hårt på den biten iallafall. Det bär ju av till kåbdalis med skolan imorgon, kunde inte vara med otaggad..Jag är inte alls redo och har lite panik inför bussresan (blir jätte lätt åksjuk i buss) men jag hoppas på det bästa! Bussen far från skolan imorgon kl 7 och vi är hemma igen kl 6 på kvällen, så jag hoppas det blir en super dag:)

Idag var det ju skola, har hängt läpp hela dagen haha...inget har gått som jag vill och alla fuskar i uno..!!! Dålig stil alltså. Efter skolan pallrade jag och Emma oss till stan och köpte sallad och åt det sen for hon till körskolan. Så jag gick till hm och träffade Samuel sen gick vi omkring litegrann innan vi for åt olika håll hemåt:) Nää nu ska jag lägga in resten av musiken i telen sen ska jag sussa 7 kvart i timmen!! gnight




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0