Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

You ask me if I love you and I choke on my reply I'd rather hurt you honestly than mislead you with a lie and who am I to judge you on what you say or do? I'm only just beginning to see the real you





Kämpade som en galning med att städa mitt rum igår, var nästan helt klar då Ante och Erik kom och hämtade mig. Vi for vidare till Jörgen och var där ett tag sen for jag och Erik till Daniel och mötte upp han sen gick vi till holken och tjollrade. Efter ett tag kom Andreas tillbaka och vi gjorde allt till inget. På slutet for vi och körde lite bil och jag var hemma nån gång efter 12.

Idag har jag sovit bort det fina vädret och krypt ur sängen för jag mår så jäkla "bra" idag..Nu ligger förrätten på bordet så ska springa och käka det sen fixa mig innan varmrätten sen kommer Olivia ikväll också. Blir toppen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0