Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Volo volare aves free

Hej alla sömntutor! Ligger i sängen med en sussande Olivia bredvid mig som inte vill vakna..Vi såg en skräckis och den skiten somnade så jag fick sitta där själv i mörkret och se klart den..shyrre! Idag har vi mest bara slappat sen på kvällen for vi till stan och köpte lite godis sen vandrade vi till max och delade på lyxsshake. Efter det sprang vi omkring lite överallt innan vi skulle gå hemåt och träffade på Marcus så vi satt med han tills mamma kom sen gick vi hem.

Igårkväll var det ju Night Flight, var helt okej! Allt gick bra förutom att mina små fossingar inte mådde så bra efter ett tag..men mycket prat och skratt med trevliga personer. (Förutom att Johan och Marcus var lite otrevliga där ett tag då som sprang och jagade mig med måde filmkamera och en system..) Mamma kom kring 3 tiden på natten då jag och Olivia äntligen skulle få oss hem och sussa sött. Så hon sovde ju alltså här både idag och igår. Imorgon låter det som att vi ska vara med Jesper och några små filurer, om jag tar mig upp någon gång satt säga! gnight


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0