Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

I'm gone, unless you give me a reason to stay.

Orkar inte blogga varje dag som ni kanske märker, eller rättare sagt glömmer jag att den ens existerar. Och jag har nada att skriva också.

Igår kom Emma hit som en räddare i nöden!! Vi skyndade oss hemifrån och gick ner till stan och kollade lite saker. Vi skulle springa till bussen vid kvart över 5 kanske det var men vi missade den just då vi kom till hållplatsen..så vi satt oss inne på bion sen kom mamma och hämtade oss. Vi lämnade Emma hos henne sen for vi och handlade sen var det tänkt att jag skulle vara med Daniel Andreas och Tomas men det blev inte av så ska vara med dom ikväll istället. Ska även hinna med att springa till stan och sitta med Ida  ett tag medans hon väntar på sin pojke=)

Nu ska jag käka en äcklig semla sen ska jag springa till duschen och göra mig klar:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0