Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

im back!

Nu ska jag ta mig i kragen och skriva om dagarna jag inte skrivit om som jag sa i inlägget nedan. På lördagen så var jag ju på staden igen med Annie, vi fick dock inte med oss någe hem. Men ett litet hål blev det i mitt öra iallafall. Har haft på precis samma ställe förut och då har det ju blivit som en hård bulle om ni fattar:] där jag hade haft det så det tog nå så jävulst ont och har liiiite ont fortfarande men bara om man är hårdhänt som en viss person var igår..

Iallafall, jag Annie Marcus Nicke Malin och Oskar var här hemma i början av kvällen, spelade lite kort och pratade och hade det trevligt. Vi for vidare till ett annat ställe med trevligt folk sen for dom vidare på olles och jag sprang in till stan och mötte upp Daniel och alla han var med, vi åkte lite bil och tjollrade på. Kring kl 1 for jag in till stan igen och mötte upp Marcus Annie och dom vid olles och vi vandrade ner till Subway och dom käkade=)

Söndagen var jag heelt sliten men Olivia ville ha med mig på stan så jag krigade mig ur sängen som vanligt och gjorde mig klar lite snabbt sen for vi ner till stan och åt frukost/lunch och sen gick vi där ett tag. Vi fick hämtning och for till boviken och åt middag sen for vi vidare till kåge och jag var där resten av kvällen.

På måndagen var det skola, sen for jag in till stan och var med  trevligt folk sen minns jag inget mer. Och nu kommer vi till den stora dagen, igår. Nu kan jag äntligen stryka över skoter på min saker jag ska göra innan jag dör lista. Mötte upp Daniel Erik och Andreas i stan, vi for vidare till kåge och jag satt och försökte dämpa min panik i Daniels rum medans alla andra var och åt. Han kom upp och det enda jag fick fram var "jag kommer att dö" och han bara skrattar åt mig. Blev lyft upp på skotern för att jag försökte smita undan, och vips så satt jag på och var rädd som tusan hehi. Men det gick finemang, vi for till frost och mötte upp lite mer folk sen var vi ute och brummade hela kvällen. På slutet fick jag skjuts tillbaka till kåge för att jag frös så grymt och då var Kenny snäll och komme och mötte mig så jag fick värma mig inne hos han innan Marcus kom och hämtade mig.

Förövrigt har jag varken städat eller fixat det där med spotify så det får bli en annan dag för snart börjar ju sofias änglar:$ Ska käka glass till det sen ska jag hoppa i säng och sussa sött så jag är pigg imorgon vilket inte har samarbetat dom senaste dagarna. Har vaknar precis 02.02 3 nätter irad nu!! Skit irriterande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0