Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

I'll try but its so hard to believe

Nuuu mina damer och herrar ska jag ta tag i att skriva.

I fredags, alltså igår så for jag in till stan och var med Olivia och massa annat kul folk. Efter det trampade jag hemåt och käkade sen fick jag skjuts till kåge och var med Daniel hela kvällen. Vi pratade, såg film och tjollrade på en massa. For därifrån kring halv 12 och sussade sedan sött hela natten lång ända tills solen sken igenom mina sånadär saker som hänger för fönstret, kommer inte på vad det heter. Men ni fattar;)

 Var en aning seg idag men fick mig tillslut ut och mötte Samuel sen gick vi till nån han kände och pratade osv:) For hem, käkade och sen kom Tommy och Anna så jag satt som en liten prydnad medans som snackade på om massa ett tag och nu tog jag tillfället i akt och smet in till mitt rum och ska rita litegrann innan jag sätter igång en film. Hole in one heter den och jag hoppas att den är bra:)

Så ser iallafall min kväll ut och hoppas att alla andra har roligare än mig och har på sig partyhattarna!
Tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0