Width =1200; // ange bredden på sidan som ska snöas in... Height =7000; // ange höjden på sidan som ska snöas in... Count =50; // antal snöflingor OBS! ange inte för stort antal! MaxStep=3; // max steg i rörelsen MinStep=1; // min steg i rörelsen MaxFlake=10; // max storlek på snöflinga MinFlake=4; // min storlek på snöflinga PosX = new Array(); PosY = new Array(); StepX = new Array(); StepY = new Array(); StarSize=new Array(); for (i = 0; i < Count; i++) { PosX[i] = Math.random()*Width; PosY[i] = Math.random()*Height; StepX[i] =MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] =MinStep+Math.random()* MaxStep; StarSize[i]=MinFlake+Math.random() * MaxFlake; document.write(""); } function animate() { for (i = 0; i < Count; i++) { PosY[i] += StepY[i]; PosX[i] += StepX[i]; document.getElementById("Obj"+i).style.visibility = "visible"; if (PosY[i] > Width || PosX[i] > Height || PosX[i]<0) { // starta om från toppen av sidan när mitten nås PosX[i] = Math.random()*Width; ///2 PosY[i] = -20; StepX[i] = MinStep+Math.random()* -MaxStep; StepY[i] = MinStep+Math.random()* MaxStep; } document.getElementById("Obj"+i).style.top = PosY[i] + "px"; document.getElementById("Obj"+i).style.left = PosX[i] + "px"; } setTimeout("animate()", 50);// hastighet } setTimeout("animate()", 1000);

Everything is beautiful to me lately things are quite unreal to me now sitting on a cloud up in my tree but I guess you'll never know there's all these dreams we share




For ju till kåge igår och kvällen blev väl lyckad. Fick även träffa min fina vän Daniel! Vi sprang runt lite här och där och tjollrade. Blev en hel del skratt på slutet också pga en person hehe..Papi kom och hämtade mig efter 11 någon gång och då gjorde jag varm choklad för att tina upp min stackars isbit till kropp.

 Gick sovandes upp ur sängen imorse och vetegudarna när jag vaknade helt. Var klar kl 9 och då for vi iväg till Piteå, jag mamma Marcus och Annie. Blev bara lite småsaker som följde med hem, men jag måste verkligen dit då jag får pengar!!  Hittade grymt mycke saker till mitt rum, trodde nästan jag skulle svimma. Kom iallafall hem för någon timma sedan och ska snart på bio med mami och se Min låtsas fru. Avslutar inlägget med att säga Grattis till Marcus och Annie som firar ett och ett halvt år idag!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0